
Sole proprietorship
Som renholderfagbev arbeider jeg effektivt og grundig. Det er viktig for meg å sørge for at kundene er fornøyde. Jeg har alltid hatt fysiske jobber, det er en måte å jobbe på som jeg setter pris på. I tillegg får jeg motivasjon av å være sosial sammen med kollegaer. Jeg er fleksibel når det kommer til både arbeidstid og oppgaver. Jeg er komfortabel med å snakke både norsk og engelsk.
Jeg ønsker gjerne å jobbe som renholder hos dere! Jeg fikk fagbrev som renholdsoperatør i mai 2025 og jeg elsker å jobbe som renholder.
De siste årene har jeg vært lærling på Universitetet i Oslo og før det jobbet jeg som renholder i litt over 2 år gjennom mitt eget Enkeltpersonsforetak. Jeg har god erfaring som renholder og har jobbet med alt fra behandling av gulv til vask av kontorlokaler.
Som person er jeg respektfull, presis, pliktoppfyllende og trives med et høyt arbeidstempo. Jeg kjenner og er opptatt av HMS, snakker godt norsk og kan jobbe alle ukedager.
Jeg vil gjenta at jeg er veldig motivert for å jobbe hos dere, og jeg kommer gjerne til intervju for å presentere meg. Se min CV for ytterligere informasjon.
Med vennlig hilsen
Joy Chinonso Obike
Lars T.
veldig hyggelig og effektiv. gjorde en god jobb!
Thomas M.
Joy er en hyggelig dame som åpnet kalenderen sin for å gjøre det mulig med vask når jeg ønsket. Hun tar på seg oppgaver som vask av ovn og vinduer, å gjorde en god jobb med disse. Generelt tilfredsstillende vask.
Explore more i Oslo
Show all
Joy Chinonso Obike
Sole proprietorship
Som renholderfagbev arbeider jeg effektivt og grundig. Det er viktig for meg å sørge for at kundene er fornøyde. Jeg har alltid hatt fysiske jobber, det er en måte å jobbe på som jeg setter pris på. I tillegg får jeg motivasjon av å være sosial sammen med kollegaer. Jeg er fleksibel når det kommer til både arbeidstid og oppgaver. Jeg er komfortabel med å snakke både norsk og engelsk.
Jeg ønsker gjerne å jobbe som renholder hos dere! Jeg fikk fagbrev som renholdsoperatør i mai 2025 og jeg elsker å jobbe som renholder.
De siste årene har jeg vært lærling på Universitetet i Oslo og før det jobbet jeg som renholder i litt over 2 år gjennom mitt eget Enkeltpersonsforetak. Jeg har god erfaring som renholder og har jobbet med alt fra behandling av gulv til vask av kontorlokaler.
Som person er jeg respektfull, presis, pliktoppfyllende og trives med et høyt arbeidstempo. Jeg kjenner og er opptatt av HMS, snakker godt norsk og kan jobbe alle ukedager.
Jeg vil gjenta at jeg er veldig motivert for å jobbe hos dere, og jeg kommer gjerne til intervju for å presentere meg. Se min CV for ytterligere informasjon.
Med vennlig hilsen
Joy Chinonso Obike
What the clients say
Lars T.
veldig hyggelig og effektiv. gjorde en god jobb!
Thomas M.
Joy er en hyggelig dame som åpnet kalenderen sin for å gjøre det mulig med vask når jeg ønsket. Hun tar på seg oppgaver som vask av ovn og vinduer, å gjorde en god jobb med disse. Generelt tilfredsstillende vask.
Explore more i Oslo
Show allPrice per appointment
You won't be charged until the job is completed







































































